≡ Menu

Оптимизация на сайт 2

Преди около година, когато бяха още доста начинаещ в SEO оптимизацията (да не говорим за уеб дизайна) си изгубих финансирането за Free България поради кризата и с идея евентуално да хвана някой клиент за изработка на сайт и оптимизация и да пооправя положението малко, за 1-2 дни скалъпих една глупост в WordPress.com (защото там може най-лесно да се класира нещо бързо – разбира се по-хубаво щеше да е да е на собствен домейн и да рекламирам в Adwords, ама то кой да ми го каже това :D ). Мърдо реших да избегна страшната фраза „уеб дизайн“ (вече почвам с ипотпал благодарностите :D ) и се насочих към „изработка на сайт(ове)“, „уеб сайт“ и разбира се „оптимизация„. За мое огромно учудване тези думи се оказаха не твърде трудни и с малко количество силни линкове се класирах в рамките на 3-4 месеца (и още се класирам) в топ 3 за изработка на сайт и на 8-мо място за оптимизация. Сайтът ми в WordPress.com е отчайващо грозен, отчасти нарочно – така не идват клиенти с големи претенции за дизайн, което аз и не мога да го изпълня. Засега са са закачили няколко, така че все пак не е било напразно, а и съм твърде начинаещ и твърде зает да ставам уеб студио :D Обаче след като така или иначе синята грозотия се класира доста добре за „оптимизация“ (8-мо място си е прилично за пост в блог в WordPress.com), искам да видя докъде може да се стигне с нея :D :D Така или иначе ако някога реша сериозно да се занимавам със SEO за клиенти, може да насоча линковете към някое ново място…

Затова ще си вложа по-голяма част от ресурсите и да видим докъде ще стигна и дали примерно ако вляза в топ 5 ще има повече клиенти (гледам повече хора вече знаят какво е оптимизация, преди му викаха „1-во място в Google“ :D ). Пък ако не ми се занимава с клиентите, сигурен съм че ще има на кого да ги прехвърлям :P

Така че поста в блога, който винаги ще ми напомня защо и най-„временните“ проекти трябва да са на собствени домейни, надявам се ще закатери пак планината, наречена оптимизация :)

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on LinkedIn

{ 0 comments… add one }

Leave a Comment